Suomen Koodikoulu

Teach for the Future

  • Koulutukset
  • Verkkokurssit
  • OPH-koulutus
  • SKF-utbildning
  • Tietoja
    • Ajankohtaista
    • Projekteja
    • Ota yhteyttä
  • Kauppa
    • Ostoskori
  • Suomi
Olet täällä: Etusivu / Materiaalit / Sokkelopeli

Sokkelopeli

6-12 oppituntia
3- luokka

OPS 3-6:
MA S1; MA T14
L1, L2, L5, L6

Muut tavoitteet:
Algoritmisen ajattelun käsitteet Työskentelyrutiinit Kuvataide KU T4

Kerrataan ja syvennetään ohjelmointitaitoja ja tutustaan Scratch-ohjelmointiympäristön ominaisuuksiin tutkimalla valmiita ohjelmia ja pelejä. Opitaan kuvaobjektien käsittelyä ja vuorovaikutusten luomista ohjelmoimalla. Harjoitellaan peliohjelmoinnin keskeisiä työkaluja silmukoita, ehtolauseita ja animointeja. Toteutetaan toimiva sokkelopeli parityöskentelynä.

Oppimiskokonaisuus on järjestettävissä lyhyenä monialaisena oppimiskokonaisuutena tai sen osana, teemapäivänä tai integroiden eri oppiaineisiin.

Tilaa koululle/kunnalle tai lataa näytemateriaalia.

Footer

Code School Finland

Helping teachers and schools to teach digital skills for the future. Finnish educational expertise since 2014.

Company

  • For Schools
  • For Teachers
  • Educational travel
  • Blog

Social

  • Email
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
Contact

Copyright © 2017–2023 · Code School Finland

  • Suomi